Aanmelden voor een studie aan Inter College (naamswijziging 'IC Hogeschool - Amsterdam'), doe je in een aantal stappen.
Voor EU/EEA aanvragers of niet-EU/EEA aanvragers zonder inreisvisumplicht
Vraag het aanmeldformulier aan, vul het in en stuur het samen met de vereiste bewijsstukken op om je aanmelding te starten. Details over de vereiste documenten staan in het aanmeldformulier.
Jouw aanmelding wordt beoordeeld door de toelatingscommissie. We brengen je op de hoogte van hun beoordeling en we maken vervolgens een afspraak met je voor een gesprek. Dit kan telefonisch plaatsvinden, of op onze locatie. Bij een positieve uitkomst van het gesprek sturen we je de studieovereenkomst waarmee je je kunt inschrijven. Na ontvangst van de door jou ondertekende studieovereenkomst, ontvang je de voorwaardelijke toelatingsbrief en een factuur van Inter College (naamswijziging 'IC Hogeschool - Amsterdam').
Nadat de eerste betaling is ontvangen, ontvang je de definitieve inschrijvingsbevestiging van Inter College (naamswijziging 'IC Hogeschool - Amsterdam').
Betaling van de factuur dient plaats te vinden voor aanvang van de studie. Je wordt verwacht één week voor de startdatum van je cursus aan Inter College (naamswijziging 'IC Hogeschool - Amsterdam') aanwezig te zijn. Breng ons ten minste drie werkdagen van tevoren op de hoogte van je aankomstdatum.
Je bent klaar om de gaan studeren bij Inter College (naamswijziging 'IC Hogeschool - Amsterdam')
Je toelatingsadviseur begeleid je stap voor stap door de aanmeldprocedure, zodat je goed voorbereid aan je opleiding kunt beginnen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten bij de oriëntatie en later, in de opleiding.